• English

سبد خرید

چگونه مخزن زیر پله مناسب انتخاب کنیم؟

آخرین مقالات

دسته بندی مقالات

اردبیل - شهرک صنعتی شماره 2

info@betaplast.ir

045-33873010-12

شنبه تا پجشنبه 8 تا 16

چگونه مخزن زیر پله مناسب انتخاب کنیم؟
293
1401-04-26
BetaPlast

مخازن زیرپله پلی‌اتیلن، یکی از پرکاربردترین انواع مخزن هستند. کاربرد این دسته از مخازن، نگه‌داری و ذخیره‌سازی آب شرب است. طراحی منحصربه‌فرد مخازن زیرپله، امکان نصب این مخازن در فضای خالی زیرپله را فراهم می‌کند. معمولاً افراد به دلایلی همچون، عدم علاقه به نمایان‌بودن مخزن، عدم دسترسی به فضای مناسب برای نصب مخزن، عدم امکان نصب مخزن در پشت‌بام و … اقدام به تهیه و نصب مخزن زیرپله می‌نمایند. اما برای افرادی که قصد خرید و استعلام قیمت مخزن آب و نصب مخزن زیرپله را دارند، این سوال پیش می‌آید که چگونه مخزن زیرپله مناسب انتخاب کنیم که تمامی نیازهای ما را پاسخگو باشد؟

نکات مهم در انتخاب مخزن زیرپله

برای انتخاب بهترین مخزن زیرپله باید به برخی از نکات به صورت ویژه توجه نمود. برای مثال توجه به مواردی چون جنس مخزن، ابعاد فضای زیرپله، حجم مخزن موردنیاز، تعداد لایه مخزن، کیفیت مخزن و … از جمله موارد پراهمیت در انتخاب مخزن زیرپله هستند. در ادامه هر یک از این نکات را بررسی خواهیم نمود.

جنس مخزن 

برای اینکه بدانیم چگونه مخزن زیرپله مناسب انتخاب کنیم، ابتدا باید نسب به جنس مخازن مطلع شویم. مخزن زیرپله پلی‌اتیلن، بهترین نوع مخزن از نظر جنس است. گاهاً پیش می‌آید که برخی از افراد برای ذخیره‌سازی آب، مخازن فلزی را سفارش می‌دهند.

اما باید بدانید که استفاده و نصب مخازن فلزی به دلایل بسیاری از جمله وزن سنگین، سختی حمل‌ونقل، قیمت بالا، نصب سخت و … دیگر رایج نیست و به جای آن‌ها، مخازن پلی‌اتیلن که ویژگی‌هایی همچون مقرون‌به‌صرفه‌بودن قیمت، وزن سبک، دوام بالا و … را دارند؛ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *